Hvis du leser dette betyr det at du på et eller annet vis har kommet deg inn på www.nord-odal.kommune.no - og det synes vi er bra! Velkommen skal du være!

I dag, 1. februar, ble denne versjonen av nettsida lansert, og vi håper du finner fram til det du måtte trenge. Og ikke minst at du sier ifra med en e-post til webredaktøren om det er noe du savner eller ikke finner.

E-post til webredaktør

Nord-Odal kommune eier, som noen kanskje vet, en del av det interkommunale IKT-samarbeidet Indigo IKT. Det betyr blant annet at vi samarbeider mye med andre kommuner om IKT-løsninger, så også når det gjelder nettsider. Når vi nå lanserer disse er snart alle Indigo-kommunene over på samme løsning. Det er positivt både for Indigo som drifter sidene, for kommunene som kan samarbeide om både løsninger og innhold og ikke minst forhåpentligvis for dere innbyggere/lesere som vil kjenne igjen mye (ikke alt) dersom dere av forskjellige grunner bruker flere av de lokale kommunenes nettsider.

Du vil fortsatt finne både postliste, møteplaner, skjemaer (nå under Selvbetjening), kulturkalender i ny innpakning og Min Side med oversikt over dine eiendommer og fakturaer med mere på sidene. Det er viktig for oss at du finner fram til det du er ute etter, så vi gjentar igjen at vi veldig gjerne vil ha tilbakemelding dersom det ikke skjer.